Saturday, December 5, 2020

notattoo

 I discovered some interesting tattoo artists in the internet. They are Sufland and Zihwa. While I did it, I made some sketches on my daughter's artwork. She is 4 years old and she tried to illustrate her imaginary pet Hamama there.


hopefully, she won't find what I did with her Hamama
 
Iegrāmatošanai; pēc Trīres slaktiņa, domājot savas domas, sapratu, ka mēdiju ietekmē jau sen apgūstu paranoiķa uzvedības veidu un pēc iespējas cenšoties nestaigāt atklātās vietās, kur kāds bez šķēršļiem man var uzbraukt. Arī arābveidīgiem un cilvēkiem bariņos eju ar līkumu.. kaut arī zinu, ka maniaki uzdarbojas pa vienam vai diviem un biežāk tie ir baltie. Liftos nebraucu, ēstuvēs sēžu ar seju pret ieejas durvīm un... ā nē, tas literatūras par mafiju un visādiem Hemingvejiem, ietekmē. Nu labi, tad man ir normāla, parasta paranoja. Fū, uzreiz vieglāk palika. Iešu ka no priekiem, padedzināšu kādu 5G torni.

No comments:

Post a Comment