Sunday, December 15, 2019

Redesign No 11

I redesigned an image that I drew previously.

Once upon a time Mark found money. Look, how much money I have! Told Mark. But Shadow didn’t hear anything that Mark is telling. Shadow was too busy.


No 11, version 2

Reiz Marks atrada naudu. “Skaties, cik daudz man naudas!” teica Marks. Bet Ēna nedzirdēja, ko Marks saka. Ēna bija aizņemta.

Iegrāmatošanai; ķeros klāt grāmatas pārzīmēšanai. A ko, Margrits, piemēram, lielāko daļu dzīves pavadīja pārzīmējot savus iepriekš-radītos darbus. Viņš gan to darīja naudas apsvērumu dēļ. Bet es lūk neesmu materiālists, man galvenais, lai smuki viss izskatās.. vismaz pagaidām.

Aizvilka mani vakar Vita uz vietējos Ziemassvētku tirdziņu. Tas bija kaut kāds jokains veidojums. Tirdziņā piedalās vietējās sabiedriskās organizācijas. Mani tādas aktivitātes nekad nav saistījušas - es stāvēju un skumu pie Štōsenes Karatē kluba kioskiņa, kur tika piedāvātas pankūkas, kamēr Vita ar Lauru met acis pa dalībnieku būdiņām. Pie Luksemburgas daivinga apvienības bija vislielākā rosība, jo tur tika tirgoti kaut kādi no skata parasti hamburgeri ar karstvīnu. Un tādā garā. Starp citu, Luksemburgas daivinga organizācijas nosaukums ir kaut kas tik pat nedabīgs manai saprašanai kā, piemēram, Sahāras mežcirtēju apvienība. Vispār, reiz vasarā, man braucot ar vienriteni no boksa, garām uz elektriskā skrituļdēļa pabrauca kaut kāds kekss, kam no mugursomas ārā torčīja ūdenslīdēju pleznas. Tas mani droši vien izbrīnīja vairāk, nekā viņu es uz vieriteņa ar boksa inventāru piesietu pie mugursomas. Ko Luksemburgā darīt ar nirēju pleznām? Kaut gan, ir cilvēki, kas pērk telpu noformēšanai visādus tipa japāņu aukstos ieročus. Varbūt daivings un pleznas Luksemburgā ir kaut kas tamlīdzīgi orientēts, tas ir kā stila elements, kas sevī apvieno bezcerīgu neskaidrību un dīvainus sapņus..

Ā, nu jā, par tirdziņu. Vita tur nopirka ar roku apzīmētas kladītes pierakstiem un dekoratīvas lelles galvu, ko dāvāt draudzenes mazajam. Citi apmeklētāji pirka pārsvarā uz vietas dzeramas un ēdamas lietas. Bet es biju priecīgas, kad atkal varēju doties mājās pie saviem apgrauztajiem zīmuļiem, lai pabeigtu krāsot zīmējumu. Karoči, esmu taupīgs nūģis.

No comments:

Post a Comment