Friday, November 21, 2014

pctures

I draw a creepy images for potential customers at 99 designs. Waste time.


Angel - carrot. it is for a Cristian's: healthy food


it's for love story

Iegrāmatošanai: Biju no 11. līdz 18. novembrim Rīgā. Šis laiks pagāja ļoti intensīvi. Bija paredzēts, ka tas būs arī vairāk saturīgs, bet nevar jau visu gribēt. Nē, nu gribēt jau var.. Biju aizgājis uz divām aikido nodarbībām. Pēdējo reizi ar aikido nodarbojos ai cik sen. Tas bija jauki. Dažbrīd dusmas uznāca uz sevi, ka lietas, kas kādreiz bija elementāras, nu izrādījās pilnīgi svešas un neizdarāmas. Treneri bija ar aptuveni tik senu pieredzi, cik sen es pēdējo reizi biju treniņā. Laikam nākošā reize man būs, kad viņiem jau būs iegādāti un izauguši, un par treneriem kļuvuši bērni.
Biju Jūrmalā intīmā kompānijā. Daudz pastaigas gar jūru naktī ar melnu, ņaudošu un apkārt lēkājošu kaķi. Neskatoties uz to visu, uz izstādes atklāšanu, kurā es it kā piedalos, es kā parasti neierados. Bija labi un skumīgi – pēdējā reize tak.
No Aināra tā ar neatvadījos. Viņš piektdien dzēra, bet es apzāģēju ābeles dārzā. Tik vien pietrūka, kā telefona zvans un atvadas varēja apvienot ar prastu piedzeršanos. Kad devos uz Luksemburgu, draugos šim aizrakstīju un viņš novēlēja turēties.
Tagad esmu Luksemburgā. Rakstu māsai un muterītei vēstules par niekiem ar bildēm, ar Eiropas miglu un gudroju, kā lai no dīvāna lācīša pārtopu par locekli.. sabiedrības. Zīmēju draņķus un domāju to mest pie malas - ka nav, ta nav.

Ā, es tak pirms došanās uz LV pabeidzu to muļķīgo bildi zīmēt:


No comments:

Post a Comment