Sunday, November 9, 2014

Inkworks

I played with ink a bit:


half beer


fat-man


ink-cat.. or not a cat at all

Iegrāmatošanai: Lūk, mana sirojuma guvums:

Te cidonijas ir baisa izmēra ābloveidīgs auglis. Lai varētu apjaust to apjomus vienu ieliku savā rokā. Rokas man ir paprāvas pleznas, ja kas. Tas notika blakus Delhaze veikalam. Es piegāju pie apstādījuma, cēli un neuzkrītoši iekāpu dobē, kur un lēnām, bet noteiktām kustībām ņēmu augļus un liku savā tarbā. Aptuveni tā suņu kakinātāji savāc savu četrkājaino draugu atstāto. Starp citu, lai arī Luksemburgā parkos ir dabūnami kaku maisiņi, tomēr cilvēki nav nemaz tik ārkārtīgi apzinīgi un izvairīties no iekāpšanas suņu kakā dažbrīd ir tik pat izaicinošs piedzīvojums, kā pavasarī, kad nokusis sniegs, pastaigāties pa Mežaparka māju masīviem. Sevišķi traki ar to man gāja Bonnevoie rajona parkā. Taču lielā dzīves pieredze un izmanīgums paglāba mani no tāda likteņa.. ne uz ilgu laiku gan. Un arī kaku maisiņu izmantošanā rietumu civilizētajās zemēs var atrast zināmus robus, piemēram Briselē kādā nakts veikalā man piens un kādi nieki tika ielikts tieši tādā maisiņā. Man nekas nav pretī pret veikalniekam pieejamo resursu izmantošanas radošām izpausmēm, taču šie maisiņi ir stipri neizturīgi un mājās es dabūju nest maisiņa saturu atsevišķi no paša maisiņa, kas jau bija sadalījies un pa pusei nokritis, pa pusei pie piena pakas pielipis. Cidonijas es gan saliku daudzkārt izmantojamā tarbā, sveikas un veselas tās atnesu mājās, kur ar tām kaut ko darīšu. Būs gan beidzot jāsaņemas un jāuzjautā Googles tantei kāda ideja, ko darīt.

No comments:

Post a Comment