Wednesday, November 5, 2014

For charity

Made some pics for charity:


girl with balloons


Real estate without background


House with background


tryout for house pic

Iegrāmatošanai: Pamazām uz visu iestājas pohujs un es drīzumā iešu sirot pa Luksemburgas apstādījumiem cidonijās. Re, te apstādījumos aug ne tikai korintes, plūmes, rieksti un sēnes, bet arī cidonijas. Te tās ir nepieklājīgi lielas un aizdomīgi apetetlīga paskata. Nebiju domājis, ka man kādreiz interesēs šis skābais, citronam līdzīgais, grubuļainais auglis. Laiks iet, galvā norisinās labā un ļaunā cīņa, kā rezultātā smadzeņu šūnu zaudējums noved ikvienu cilvēku pie savdabīgas, iepriekš nepiedzīvotas uzvedības. Bet, ko nu tur tielēties, visa mana dzīve ir savdabīgas uzvedības pārpilna un cidoniju zagšana no apstādījumiem nebūt nav tas savdabīgākais, ko nācies piedzīvot. Atceros, reiz bērnībā, bērnudārzā es atradu noslēptu žāvētu vistu. Es to apgrauzu.. kā tagad atceros, kā es to kāri zīžļādams ēdu pa mazam gabaliņam, plēsdams nost pa mazam gabaliņam un no visām iespējamām vistas pusēm. Par to tika sodīts kāds zēns, kam ar notikušo nebija nekāda sakara. Vienkārši, viena meitene, vārdā Ilona bija pamanījusi, ka kāds lakstojas ap audzinātājas vistu (vista bija noslēpta aiz skapīšiem ģērbtuvē), bet viņai bija slikta redze un tās dēļ kāds (laikam viņu sauca Edgars) dabūja ciest manā vietā. Kopš tās dienas es neieredzēju visa pasaules Ilonas... līdz man uzradās māsa, kuru sauca Ilona. Tā es beidzu neieredzēt visas pasaules Ilonas. A, kas man citas atlika?

No comments:

Post a Comment