Friday, July 11, 2014

Cat-sitter

Yesterday I was a cat-sitter. Today I am the cat-sitter. But yesterday I will beeee....

It is very strange cat. Actually, I never see her, because when I come to manage her house things - she hiding from me.


shy cat

Iegrāmatošanai: dažas dienas esmu kaķa kaku savācējs un paikas iebērējs Luksemburgas piepilsētas Bonnevoie nomalē. Tas ir ļoti savdabīgi, bet šīs mājas saimniece, kas uz kādu laiku aizbrauca paciemoties tēvzemē, strādājot Eiropas Couer de justice (Eiropas savienības tiesa) vienā no debesskrāpjiem, šo savu darba vietu var redzēt gan pa mājas augšējiem logiem, gan izejot uz ielas, pa kuru jādodas uz darbu.. tas ir traki, ka tev darbs nepamet pat mājās. Neesmu jautājis viņas domas šajā sakarā. Bet es visp cilvēkiem maz ko jautāju. Toties viņai ir labu grāmatu kolekcija un laikos, kad no sūrās kaķu kaku savākšanas pārguris ieveļos viņas mīkstajā, baltas ādas tapsētajā ādas dīvānā, ir zvērīgi patīkami paņemties lasīt Muntes "Stāsti par cilvēkiem un dzīvniekiem" un gaidīt izlienam no virtuves skapīšu apakšas pašu kaķi.. nu, lai cik es arī nebūtu tā izklaidējies, tomēr kaķis tā arī nav man acīs rādījies. Ja nebūtu kaku, izbārstītos kakātavas smilšu un izēstā kaķēdiena, tad es stipri vien šaubītos vai te dzīvo kāds kaķis. Vispār jau tā ir kaķene, bet ar tiem sieviešu kārtas radījumiem ej nu ko saproti..

No comments:

Post a Comment