Wednesday, November 27, 2019

money

Once upon a time Mark found money. Look, how much money I have! Told Mark. But Shadow didn’t hear anything that Mark is telling. Shadow was busy.


No. 11

Reiz Marks atrada naudu. “Skaties, cik daudz man naudas!” teica Marks. Bet Ēna nedzirdēja, ko Marks saka. Ēna bija aizņemta.

Iegrāmatošanai; iedomājies tik, pienāca ziņa no Bulduriem, ka mākslinieku konsīlijs piešķīris veicināšanas balvu 200 eiras sakarā ar to, ka manējais kokgriezums izrādījies tik kruta konceptuālā māksla izstādē Jā?NeAtkarība. Mani tas baigi izbrīnīja un ko tur kautrēties, atzīšos, ka es to balvu nejūtos pelnījis, jo visas tās piedalīšanās visāda veida izstādēs no manas puses ir pilnīgi nenopietna mākslinieku kungu un kundžu āzēšana. Tobiš, kas es par mākslinieku? Es pat re, tur augšā zēnam galvu nevaru uzzīmēt, tā lai izskatās pēc galvas. Nu jātiek skaidrībā, kā tērēt naudu, kad tā ienāksies. Ir versija pasūtīt karoga mastu muterītei pie mājas. Viņa redz vecs cilvēks, vairs nevar svētkos un atceres sabiedriskajās bēdās uzkarināt karogu pie mājas. Tikai kopā ar ierakšanu tas masts vairāk maksās. Vai arī paņemt meiteni Luksemburgas stacijā uz divām stundām.. vai divas meitenes uz vienu.. hmm.. vai pasūtīt tīklā japāņu precīzos urbīšus? Zvērīgi dārgi, bet nejēgā labi, man tieši vienai miniatūrai dažādus diametrus vajadzēs. Sarežģīti..

No comments:

Post a Comment