Sunday, July 28, 2019

Snow time

Once upon a time Mark went to skate. But Shadow didn’t.


No 9

Reiz Marks gāja slidot. Bet Ēna negāja.

Iegrāmatošanai; Luksemburgā bija uznācis zvērīgs karstums. Man liekas, ka bija pat 38 grādi. Biju sapampis no karstuma un saaukstējies, dabūjis kaut kādu deguna vīrusu, kā dēļ ārā nāca neona spilgti dzelteni puņķi un vispār taisījos atsprāgt.. bija reāli sūdīgi. Kādā no sāpju stāvokļiem, atminējos bērnībā mums bioloģijas učene Leiškalne stāstīja kā veci cilvēki skalojot ar sālsūdeni degunu. Tam izrādījās tiešām labs efekts, diemžēl uz ļoti īsu brīdi. Un vēl, man sākās trušu ganīšanas haltūra. Anuka atveda arī savas jūras cūkas pie mums uz māju. Sarijos pretsāpju fofas un priecīgs sagaidīju nezvērus. Diemžēl atmiņā nesaglabājās vispār nekas, ko viņa man par tām stāstīja. Labi, ka ir internets. Pilnīgi nesaprotami zvēri. Viņi visu laiku tikai ēd, kakā un slēpjas. Man liekas, ka mums ir kaut kas kopīgs.

Ainārs atsūtīja sms, ka pie mums laikam meitenes staigā ar plikiem cičiem. Tāds karstā laika blakus efekts man nebija ienācis prātā. Izgāju ārā paskatīties. Neviens dvēseles vispār. Kā izmiris. Pēc ilgākas pastaigas pie horizonta samanīju meiteni īsos šortiņos, nesot suni, piespiestu pie krūtīm.

No comments:

Post a Comment