Sunday, December 4, 2016

Elements for a book

There is something for my book. Not sure about color saturation and typography.


cover


copyright spread


back-cover

Iegrāmatošanai: tas bija diezgan savādi, bet Zirneklis no iepriekšējā posta tieši manā dzimšanas dienā vinnēja nedēļas ilustratoru konkursā. Ja man būtu bijis laiks, es to bildi būtu krāsojis vēl divas dienas un protams nevinnējis tajā konkursā. Varbūt tas nozīmē, ka man pieeja ilustrāciju krāsošanai ne velnam neder. Lai vai kā, šī uzvara pārtrauca manu radošās depresijas periodu un es atsāku (kaut arī ne pārāk lielu entuziasmu) krāsot savu grāmatu. Bez tā, seksa trūkumu organismā sublimēju daudz laika pavadot trakojot ar vienriteni. Vakar tās bija kādas sešas stundas. Viss beidzās ar to, ka man sarāva krampī kāju tik pamatīgi, ka šodien es nekur neiešu un tūlīt, tūlīt pievērsīšos Ziemassvētku kartīšu rakstīšanai. Ziemassvētku kartīšu rakstīšana nav mana mīļākā nodarbe, es to labprāt uzticētu kādam citam, jo nepietiek jau tikai ar; Sveiciens no Luksemburgas un Laimīgu Jauno gadu! O_HOHOOOO.. vajag arī dažus vārdus par savu dzīvi, darbu un jūru, kādas te nemēdz būt.

No comments:

Post a Comment