Friday, February 19, 2016

Leftovers

That is what you get after 30-page book illustration. Big heap of paper.


It was very long-time picture book. Don't know why.

Iegrāmatošanai: Izrādās esot miris Blumbergs. Gadījās kopā ar Andrīti reiz iekārtot izstādi Sapņu fabrikā un viens no māksliniekiem bija Blumbergs. Es toreiz nezināju, ka tas ir Blumbergs un viņa darbi par to man neliecināja, jo iepriekš biju redzējis un piefiksējis tikai viņa grafikas darbus, kas man ļoti patika. Šoreiz bija fotogrāfiju kaudze, ko viņš gribēja piedabūt pie sienas. Kad tas bija darīts, Blumbergs uzjautāja mums, nu tipa, kā izskatās. Es pateicu, ka īsti neiebraucu viņa mesidžā, bet tās fotčenes pa malām izjauc kopējo pleķa struktūru. Blumbergs padomāja un teica, ka tās jāņem nost.. un tad viņš kaut ko sāka vārīties par alu un teica, ka lūk tas ir labāks par to, bet vispār labākais ir Cēsu.. un aizskrēja jūsmīgi čatot par niekiem ar citiem māksliniekiem.. un es padomāju: “nu gan tirliņš.. un gaume arī sūdīga..” Vēlāk uzzināju, ka tas bija Ilmārs Blumbergs.

No comments:

Post a Comment