Thursday, March 7, 2019

poster

And now you can find one my poster here:

Latvian contemporary poster exhibition at the National Library of Latvia


Latviešu brokastis

Iegrāmatošanai: “ Galvā zivīm ūdens nav,” atklāja Laura savā 2.7 gadu vecumā.

Anuka par trušu ganīšanu, kopā ar algu, man iedāvināja krāsainos zīmuļus. Nu labi, visp tie bija domāti Laurai. Viņa laikam nevarēja iedomāties, ka man pilna māja krāsainu zīmuļu. Un tā vietā, lai visus izmestu nafig, es tos visādi slēpju no Lauras, jo pāris reižu esmu mēģinājis tīrīt šī īrētā dzīvokļa sienas. Un dažus zīmuļus viņa nograuza pa tīro, kas īpatnēji, pēc horoskopa Laura nav bebrs..

No muterītes vēstules, par radurakstiem:

"Tu man jautāji par tēva brāļiem , Kādā secībā viņi dzimuši , nezinu . Kaspars , kara laikā nokļuva Vācijā un pazuda , to es neesu redzējusi . Tad Franeks - mans krusttēvs , tas dzīvoja Rīgā , kaut kur pie vecajiem kapiem , mēs ar Vili pie viņa vienu reizi bijām , lūdzām būt par vedēju mūsu kāzās , bet viņš atteica . Vedējiem ir izdevumi , viņš bija paskops . Trešais brālis - Sīmanis . tas man patika ! Dzīvoja Liepājā , bija rūpnīcas direktors . Viņam bija tikai 4 klašu izglītība , bija ļoti smuks rokraksts un galva strādāja .Kā viņš tā uzdienējās , nezinu ? Kad atbrauca ciemos , vienmēr bija jautrs , tāds šarmants kungs , patika dāmām , tās viņam . Viņš saslima ar to pašu , ko mans tēvs . Tēvs atteicās no operācijas , viņš operējās un staigāja ar kulīti . Tēvs nodzīvoja 7 gadus , viņš ne."

No comments:

Post a Comment