Thursday, February 28, 2019

Fairy Tale

Unfortunately, I don't have a time to make from this sketch something outstanding. And unfortunately, I can't make outstanding things at all.


Fairy Tale

Iegrāmatošanai: tā, izdomāju, ka muterītes atmiņas par ģimenes dzīvi salikšu te, jo tā varēšu tās sadzīt atkal rokā caur meklētāju, kad savajadzēsies.

"Tu man jautāji par Franeku . Mans tēvs ģimenē bija visvecākais - mantenieks . Ģimenē bija 14 bērni , dzīvi bija trīs brāļi un 4 māsas . Franeks bija tēva brālis un mans krusttēvs . Viņam bija 2 dēli , tas ir mani brālēni - Boguss un Zbišeks . Boguss bija mākslenieks , otrs bija jau no bērnības problemātisks , tagad esot galīgi nodzēries .
Kamēr tēvs bija dzīvs , mēs tikāmies , obligāti uz Jauno gadu , tēva dzimšanas dienā , tad mums mājās bija liela balle . Tēvs ar māti gāja uz tirgu , kārtīgi sapirkās un ģimene nāca kārtīgi saēsties . uz galda bija tikai 1 polšs .
Kad tēvs nomira , radu būšana pajuka , jo viņiem nepatika mana māte .Tēvu glabāja viņa ģimene , tāpēc arī ir tā otra kapa vieta .Tanī laikā mēs bijām galīgi bez naudas - es ar mazo Žanetu , māte nestrādāja .Tēvs nestrādāja 7 gadus , kas bija iekrāts , viss aizgāja zālēm ."

No comments:

Post a Comment