Friday, February 15, 2019

two halves of one drawing

Ones halves lines were drawn by pencil, other by ink-pen. Colored in Krita.




I know, colors are terrible and composition is flat

Iegrāmatošanai: Jā, es vispār taisos šito tizlošanos un izlikšanos savos ilustrāciju eksperimentos kaut kādā veidā mest pie malas. Kad ilustrēju islandiešiem grāmatu, jau toreiz sapratu, ka patiesībā man uz sirds ir gluži cita veida zīmēšana. Nu jā, gribēju izpatikt visiem un krāsot smukas bildītes ar putniņiem un ziediņiem, lai visiem prieks un naudiņa arī nāk. Bet laiks parādīja, ka naudiņu ilustrējot nesapelnīsi (vismaz es toč), bet izlikties par labuci ir baismīgāk kā griezt vēnas. Ir tikai viena bēda, sākot iet pa kādu taciņu, ne sūda nav viegli tikt no tās nost.

Visu šo nedēļu nosēdēju mājās, izejot tikai uz veici. Pagājušajā piektdienā mani boksā pataisīja par pandu – sadauzīja melnas acis un vēl sadeva pa korpusu. Kaut kāds krutaks no jeņķiem viegli uzsita pa aknu tā, ka uz minūti kļuvu paralizēts no sāpes. Stāvēju tur tāds pārakmeņojies, ar izvalbītām acīm un nevarēju pakustēties. Būt tas ringā, būtu pavisam bēdīgi. Interesants tipiņš. Viss vienās rētās, acs kaktiņā uztetovēta asara, Luksemburgā uz pāris nedēļām. Treneris viņam esot oriģināls tam dzekam, ko tagad kaut kādā filmā Stalone tēlojot. Dzeks darbojas ar rokām tik ātri, ka es pat no attāluma nevaru saskatīt viņa kombinācijas. Un vēl mūsu treneris pasaka, lai es mazāk lēkāju apkārt, jo lūk ar tik garām rokām jāpagaida lai pretinieks panāk tuvāk.. sagaidīju, visi mani dauzīja, kā mazo dārza rūķīti eksistenciālu pretrunu nomocītu alus dzērāju tusiņā.

Un vēl te lidinās gājputni. Kaut arī slikti saskatāmi, tie izskatās skaisti.. varbūt tieši tādēļ.

No comments:

Post a Comment