Sunday, August 19, 2018

na nanimal

You could ask me, what the hell is that. And I could answer you, no idea.


is it a..?

Iegrāmatošanai; besis nāk un esmu dusmīgs uz visiem par visu.. un miesas kārības arī neļauj ne gulēt, ne koncentrēties uz garīgām lietām. Varētu jau aizkāpt pie maksas meitenēm, bet Tjago teica, ka te tās maksā sākot ar 100 eiro par stundu, bet man nepatīk steigties, ar vienu reizi nebūs nekas līdzēts.. un kas pats briesmīgākais, esmu zvērīgi kautrīgs neskatoties uz lielo gadu nastu un raibo dzīves pieredzi. Būs jāiegādājas katoļu pletne.

Dažas stundas vēlāk; patiesi, tiem mūkiem bija prātīgs funktieris. Nogāzos un uzšāvu ar pedāli pa apakšlielu tā ka asinis pa gaisu. Milzu sāpe un nekāda skaistuma. Un ko domājies, dodoties mājās es sajutu, ka manas eksistenciālās krīzes ir mazinājušās, seksu vairs nevajag, debesis ir kļuvušas zilākas, zāle zaļāka un es pat būtu gatavs pasmaidīt. Miesas ciešanas ārstē dvēseli. Rudenī iešu atpakaļ uz boksu, lai kļūtu atkal mierīgs, laimīgs un apgarots.

No comments:

Post a Comment