Saturday, August 18, 2018

inking one hare

Just a few sketches with hare. A few sketches for only one hare:



still not sure how to draw it..

Iegrāmatošanai: veltīju mazliet vairāk laika nevis, lai strādātu pie savas grāmatas ilustrācijām, bet zīmētu trušus. Turklāt, es lielāko tiesu zīmēju vienu un to pašu trusi, turklāt no skices, ko zīmēju vienai tantei, kas to skici noraidīja (un pareizi darīja). Tante mani atrada tīklā atwork.lv un piedāvāja ko uzzīmēt. Kā parasti man zīmējas pavisam kas cits, nekā cilvēki no manis sagaida un tante ieslēdza ignore, kaut arī priekš viņas satapa diezgan daudz skiču gluži par baltu velti. Nu neko, nāksies vien tīt flomāsterus kabatlakatiņā un pievērsties daudzsološākai pašdestrukcijai, buroties ap savu grāmatu.

Tikmēr, apgūstu triāla vienriteni pie reizes analizējot sava bailīguma radītos efektus. Iedomājies, baidoties kaut kur lekt, es pavisam droši vai nu iekrītu strūklakas baseinā vai nogāžos no kāpnītēm. Kad bailes atstājas, varu darīt daudz trakākas lietas bez tāda veida aplauzieniem. Un brīžiem es uz sevi (savām bailēm) skaļā balsī krievu mātes valodā brēcu, bet tas diez ko nepalīdz. Iespējams, to kāds dažkārt arī dzird.. bet man vienalga, adrenalīns dara brīnumus.

No comments:

Post a Comment