Sunday, December 10, 2017

Poison

Dead bird and a bottle with something horrible inside it. My first experience in coloring with Krita program.


...

Iegrāmatošanai: mūs met ārā no dzīvokļa. Onka atnāca, paskatījās, teica, ka viss ok. Pēc nedēļas atnāk ierakstīta vēstule ar "pārkāpumu" uzskaitījumu un termiņu līdz kuram jāizvācas. Tāda lūk luksemburdziešu dāvana Ziemassvētkos. Kravāju mantas un nevaru vien nobrīnīties, kā es tik īsā laika sprīdī esmu spējis savākt tādu netveramu kaudzi ar drazu..

Un vēl. Vakar no Aušana braucu ar autobusiem uz māju pusi. 28. kaut kur priekšgalā kāds apdzēries, bet varbūt mūžam tāds, luksmeburdziski lamājās un ik pa laikam mēģināja dziedāt. Nēģeru meitenes, šo skaņu iespaidā, spieda ciet ausis un bolīja acis. Pie Vobāna autobusā ierāpās divi luksmeburdziešu panki (jā jā.. es neticēju un vēl joprojām nespēju noticēt, ka kaut kas tāds vispār ir iespējams). Viņi pēc visa spriežot piepelnījās ar ielu žonglēšanu, jo rudbārdainajam onkam pie somas ar jogas paklājiņu un ko nu tur vēl, piesieti rēgojās trīs mētājami ķegļi (nu vai kā to sauc). Meitene turēja pavadā vilku suņu pāri. Viņi nobāzējās man blakus, autobusa vidū esošajā apaļajā laukumā. Vilku kuce visu laiku man slējās klāt un centās laizīt roku.. es neiebildu, bet panku meitene gan. Kā jau Luksmeburgā, suņiem bija klāt īpašie suņu reģistrācijas zetoniņi.. te viss ir reģistrēts, pat panku suņi. Pie Lidla sagurušie, klepojošie panki izkāpa un es pamāju kucei ardievas. Viņa neatskatījās.

No comments:

Post a Comment