Saturday, October 15, 2016

Harvest

And again some illustration which I made for fun some time before:


fun for piglets

Iegrāmatošanai: ai, viss ir slikti. Manu t-kreklu veikalu bez paskaidrojumiem izdzēsa resursa uzturētājs. Franči manus dizainus nokritizēja tā, ka t-kreklu tēma mani vairs neaizraus kādu ilgāku laiku... nu jā, jā neesmu es apguvis kompozīcijas mācību un krāsas ir stulbas, un zīmēt nemāku. Austrālieši, sakarā ar grāmatas ilustrācijām, mani pasūtīja dillēs. Trenniņā mani sasita tā, ka nevaru pakustināt bez piepūle roķeles un zods izskatās kā pēc tuvības mirkļiem ar traku kaķi.. un pēc treniņa sadzēros aukstu kombuču un tagad man liekas klāt ir angīnas ļaunais bacīlis. Un Džordžs plāno treniņus pārcelt uz Luksemburgas vidieni.. atliek vien cerēt, ka viņa ceļā stāsies varenā Luksemburgas birokrātija. Tāda lūk nedēļa. Vismaz kaut kas notiek, lai arī ne pārāk jautri.

No comments:

Post a Comment