Friday, March 11, 2016

Gas Mask Skull

Oki, I made the Gas Mask Sugar Skull. I decided not to send it to the local t-shirt online store.. fuck them, they did not include in my profile previous designs which I sent. I should find another one online store.


ink


colored version


influenced from this sign (it's not my design by the way)

Iegrāmatošanai: aizsūtīju grāmatas vāka bildi Santai. Viņa protams to izbrāķēja pilnīgi un galīgi. Nu neko, tā pat islandieši izliekas beigti un nekādas naudas man nesūta. Nafig satraukties, kas notiek ar tavu grāmatu, ja tajā tā pat tu netiec minēts kā ilustrators. Pff.. vipār es izdomāju, ka vāka noformējumam būtu lieliska tā ilustrācija, ko uzzīmēju pašu pirmo vēl pirms projekta palaišanas.. bet to viņi neņemtu, jo tā jau ir vienā lapā iekšā. Vispār, esmu redzējis, ka bilžu grāmatu vāka noformējumam izmanto arī grāmatas iekšpusē rādāmo ilustrāciju. Miers, miers.. viss, šī tēma jāslīcina podā, dzīve ripo tālāk un tūlīt jau būs pavasaris ar savām jaunajām puķītēm.

Vakar pie ieejas Deli, satiku seno bomzi. Kādu laiku viņu nebiju redzējis un jau nobažījos, ka drošības dienests būs sadevis nabagam pa pakaļu. Tā kā viņa angļu valoda ir vēl briesmīgāka kā mana, tad es necentos ar viņu aprunāties par šo tēmu un sveicienā tikai noplivināju ar cimdoto ķepu. Viņam patīk, ka vietējais Cirks pievērš uzmanību (arī vietējo krievu uztverē es esmu cirks. Tas ir dīvaini, jo esmu Luksemburgā redzējis zilās apkaklītes vizinoties uz elektriskajiem vienriteņiem, bet viņus par cirku neviens nesauc.. izņemot mani klusībā un pie sevis). Nu labi, vakar vienriteņa mugurā vedu mājās lielo tualetes rullīšu paku.. bet tas jau nav triks, tā ir normāla pārvietošanās ar gluži normāli braucamrīku. Nevar tak visi atļauties violetīgi rozā Bentlijus. Es vienu kā reizi redzēju un padomāju: Obā, tas nu gan ir kruta! Ja tev spiež nauda pakaļu, tad vismaz iegādā ko atšķirīgu nevis kārtējo pelēcīgo poršu vai vienalga kādas garlaicīgas krāsas Jaguāru, ar ko te pilnas ielas.

Bomža satikšanas iespaidots, veicī nopirku stiprināto aliņu "Finest Gordon Red 8". Protams, ka tas izrādījās nedzerams draņķis, ko es tomēr izdzēru. Stāvot pie poda, nodomāju; bāc, man baigi vajag gaismas kasti zīmējumu kopēšanai, bet no poda varētu iznākt zvērīgi laba gaismas kaste, tikai žēl, ka tur, kur varētu ievietot lampu, visu laiku tek ūdens.. tas bija drausmīgi slikts alus, ja kas.

No comments:

Post a Comment