Monday, February 9, 2015

And new image will come

The image looks a little bit plain. It's ok, I will colour it and then it will be good.. or bad.


or whatever

Iegrāmatošanai: Slimība no manis atstājas lēni. Vakar vakarā negāju braukāties ar vienriteni un arī koka stājā nestāvēju. Cik ta var?! Es jau divas reizes dienā nodarbojos ar veselības vingrošanu ķīniešu metodēs. Sestdien visp trīs reizes pa 20 minūtēm stāvēju koka stājā, pulss ar to saistītie vingrojumu kompleksi un vēl astoņus brokāta gabalus (pēc mūsdienu ķīniešu metodes, kas ir bič sarežģītāka par šauļiņas, taču es nezinu vai iedarbīgāka) un vēl jogas asanu komplekss uz stundu.. man no tādiem veselības pasākumiem vajadzēja levitēt pusmetru augstumā, izplatot ap sevi maigu, pulsējošu gaismu un pildīt visu mājas trešo stāvu ar nez no kurienes nākošām cītaru skaņām. Hm.. bet varbūt tie viss nav puņķi, kas no mani nemitīgi tek, bet dievišķais nektārs?!

Ilona visas brīvdienas esot pavadījusi ruma izraisītā apziņas mijkrēslī. Bet viņai cita diagnoze kā man šobrīd (vismaz puņku un sāpošās galvas sakarā). Piektdien neaizgāja uz rūpnīcu pakot vistas. Tas laikam nozīmē, ka viņa ir atlaista. Tomēr rums, spriežot pēc vēstules, viņu bija darījis ļoti priecīgu. Prieks ir retums viņas dzīvē.

No comments:

Post a Comment