Wednesday, August 13, 2014

images

Images for a client:


dreaming hare with crown and eyelashes


same cats with different head-dress


same unicorn with different leg position

Iegrāmatošanai: Naumaņa Dienā blograksts "Cirvis gaisā" atgādināja man, kā es viņu pirms pāris nedēļām redzēju gaidot pretējā Brīvības ielas pusē, kamēr pārslēgsies luksofors. Pēc kārtējās vārdu apmaiņas ar muterīti par saimniecībā lietojamajiem instrumentiem, biju aizkāpis uz Kuršiem un tagad pie luksofora stāvēju vienā rokā turot 2 kg veseri, bet otrā cirvi. Man mugurā bija oranžs t-krekls un nodriskātas, no džinsiem izveidojušās šortas. Domāju, ka maniaki izskatās savādāk. Naumanis bija priecīgs, taču izskatījās neveselīgi. Pirms gadiem 10, kad redzēju šo pēdējo reizi, viņš izskatījās daudz veselīgāk, taču nepavisam ne priecīgs. Laiki mainās. Tā arī man - Ainārs mani ignorē un tas nozīmē, ka man draud bada nāve (cerams, ka vismaz meitene no Ņujorkas samaksās par šiem daudzreiz pārzīmētajiem pigoriem). Kaspars savācis manu vienīgo pelnām instrumentu, kuru gan es nemāku izmantot peļņai - gravieri, un nozudis plašajās dzimtenes perifērijās. Vita plāno laulības reģistrāciju, bet Santa gaida bērnu.

No comments:

Post a Comment