Thursday, July 26, 2018

Deer & Nature Illustration

it's for a contest. Theme was Tree of Life. Ink, paper and computer.. Nobody won.


Iegrāmatošanai: Luxemburgā ir karsti. Mana ziemeļnieka sirds šo temperatūru netur un tādēļ boksam un visādām citām kustīgām aktivitātēm esmu pielicis treknu punktu. Tagad sēžu aptumšotā istabā, dzeru alu vai Strongbow sauso sidru, resnēju un lasu no Rīgas savesto literatūru. Kad izlasīju Mikas Valtari Nemirstīgo Turmu, manā galvā radās doma, ka varbūt atkal pienācis laiks ķerties pie savas ilustrāciju grāmatas veidošanas.. un kad vēl nebiju pabeidzis lasīt Bereļa “Es nekad nerunāju muļķības,” zināju, ka viņi visi tajā grāmatā mirs..

Nu citā vīzē man viss ir garlaicīgi. No savas aizkapa valstības bija iekāpis Feisbukā. Tur visi piedalās kaut kādos tēlnieku simpozijos, kaujas mākslas nometnēs un velns viņu sazin kur vēl.. es tikai noriju savu skaudības krupi, jo manā dzīvē vienīgais jaunums ir 20 collu vienritenis triālam, ko es tādā karstumā turu acu priekšā kā atgādinājumu, ka sapņot vēl neesmu aizmirsis. Un vēl es uzzīmēju šito ķēpu tipa konkursam, kur neviens nevinnēja.

No comments:

Post a Comment