Saturday, July 1, 2017

Magpie

Magpie is here:


ink on paper

Iegrāmatošanai: mūsu rajonā ir savairojušās žagatas. Vienu dienu biju aizšāvis līdz Anukas Rožu ielai un redzēju kā milzu pūkainam kaķim, kas noķēris peli, žagata cenšas to nočiept. Kaķis nelikās traucēts un veicis dažus veiklus manevrus pārnesa peli divus metrus tālāk. Tikmēr žagata ieraudzījusi, ka uz peli ir pieteicies lielāka apjoma konkurents (to šī padomāja par mani), nesteidzīgi un cēli devās prom. Nav ne jausmas, ko domāja pele.

Tikmēr ar Satori.lv palīdzību es uzzināju, ka pārstājis darboties Čomskis. Bet purniņgrāmatā uzzināju, ka miris Kristaps Pūce. Nosūtīju šīs divas sēru vēstis Ilonai un norausu skumju asaru par to. Tā mēs ari neaizgājām kopā ne uz vienu eksperimentālās mūzikas pasākumu Čomskī un nekad vairs neredzēsim Zirņa kolorītās izdarības uz Industriālās skatuves.

Un vēl mani uzaicināja uz Tomsku Rietumsibīrijā nodarboties ar koktēlniecību, bet es atteicu, jo nav kam atstāt bēbi.. un es nemaz neminēšu, ka darboties ar motorzāģi nav gluži mana apjoma nodarbe. Ā, es tak meklējot tīklā savu e-pastu, atradu Kalifornijas latviešu tekstu viņu laikrakstā, kā mēs satikāmies Longbīčā World Wood Day 2017 laikā.

No comments:

Post a Comment