Friday, May 6, 2016

Talks


“Talking nonsense is the sole privilege mankind possesses over the other organisms. It's by talking nonsense that one gets to the truth! I talk nonsense, therefore I'm human”

― Fyodor Dostoyevsky, Notes from Underground

That is for the competition: Tales of Nonsence.


Talks

Iegrāmatošanai: Man būs zoba plombas protēze. Tas ir tāds jokains pasākums, kad izurbj ārā melno plombu, nobetonē pamatni ar balto plombu, tad uztaisa, izmantojot poliuretāna un silikona masas, nolējumu no zobiem un nourbtā zoba. Pēcāk protēzists izgatavo pēc šiem nolējumiem no kaut kādas tipa keramikas zoba gabalu, ko zobārsts ielīmē sagatavotajā vietā. Maksā dārgi.

Mani naudas pelnīšanas pasākumi atkal ir uzkārušies, atliek vien kā piedalīties ilustratoru konkursos un ķēpāt vien tālāk savu paša sadzejoto grāmateli. Padomiju laikos es jau sen kā raudzītu rūtainas debesis, jo tāda veida dzīves veidu bargi sodīja. Nevarētu teikt, ka Ziemeļkorejā man ietu labāk, tur es jau sen būtu nošauts vai vienkārši aizdzīts skaldīt akmeņus. Tādējādi, man iet neticami labi.

No comments:

Post a Comment