Sunday, February 14, 2016

Cover

Made sketch for a cover. Publisher did't like it, although he suggested it by himself. Strangely, but I like this image. I understand - this is not good cover for a children book, but as an image - I like it. Perhaps it's because I never made pictures in that manner before.


or I simply like boxes

Iegrāmatošanai: nedēļu esmu noslimojies pa mājām. Kaut arī es gandrīz noslīku puņķos un galvassāpes no rītiem ir tādas, ka liekas no galvas izlīdīs kāds Svešais vai Atēna Pallāda, tomēr pa šo laiku pamanījos pabeigt ilustrācijas grāmatai. Tagad tikai atlicis čakars ar vāku. Grāmatas vāka veidošana ir pavisam cita tēma grātamtapšanā. Internetā ir pilns ar tautu, kas nodarbojas tikai ar grāmatu vāku taisīšanu. Es skatos viņu darbus un dažkārt nevaru vien nobrīnīties, cik vienkārši un tajā pat laikā čoina viņiem tas izdodas. A es uzzīmēju veselu grāmatu, pilnu ar ilustrācijām un nevaru vienu draņķa vāku dabūt gatavu. Un kas absurdi – vāka skiču daudzums man ir lielāks kā ilustrāciju daudzums grāmatā, bet vākam vēl galu neredz.

Jau otro vakaru biju nolīdis pagrabā ar vienriteni akrobātiku trenēt. Ārā ir auksts un krīt slapjais draņķis, kā dēļ es arī nedēļu nogulēju puņķos. Un atkal nevaru vien nobrīnīties, vēl tikai pirms gada es te sāku mācīties ar vienriteni braukt. Tur taču nav pat kur ieskrieties... tādēļ tagad es pa šauro pagraba koridori pārvietojos lēkājot. 20 minūtes un esmu sviedru caurslapināts. Tieši tāds pats svīšanas rezultāts bija arī gadu iepriekš mēģinot tikai noturēt līdzsvaru. Ja svīšana būtu kāds meistarības rādītājs, es būtu vietējais pagraba čempions, bet tā tikai nekļūstu resnāks.

Pēc simtgadu pārtraukuma atsāku komunikācijas draugos. Sarakstos ar diviem Jāņiem par visādām mūsu tēmām. Un šorīt, dodoties tīrīt zobus un apdomājot kādu no tēmām, atcerējos Lauru. Reiz viņa ilgāku laiku satikās ar diviem Jāņiem vienlaicīgi.. un tad viņa sajauca šo Jāņu dzimšansdienas..

No comments:

Post a Comment