Tuesday, August 4, 2015

Death and Apple

Come with me little apple!

---

Com'on! Anyway I'll catch you!


Ok, ok, apples don't have a soul. Therefore, they can't die. If apples can't die, why they rotting?

Iegrāmatošanai: pagājušajā nedēļā biju aizgājis Kinnekswiss parkā uz Taiči un Cigun nodarbībām. Un es nespēju vien nobrīnīties; salīdzinājumā ar visādām slaidām jogotājām, sārtvaigotiem skrējējiem un kustīgiem cīņu meistariem, no visas tās parka kompānijas tikai šefs izskatījās pēc veselīga cilvēka. Pārējie līdzinājās tam, ko iepriekš esmu skatījis daudzus gadus pavadīdams Upesleju (vai Sauriešu) tuberkulozes slimnīcā. Otra lieta, kas man likās pretdabiska, bija letarģiskais temps, kādā tur viss notika un kādā norādījumus no sevis lēni izvirzīja šefs. Godīgi sakot, mani pēc tam, nepārņēma transcendentāls miers, bet gan vēlme kaut ko salauzt. Tādēļ aizgāju uz tuvējo telti griezt Diabolo – kaut kāds jauns žonglēšanas verķis. Otrajā reizē, pēc Cigun nodarbības, es aizplēsu uz sava vienriteņa meklēt Merlas parku, kur bija paredzēts cits Taiči. Cito Taiči nodarbību es tā ar nesastapu, toties braucot atbrīvojos no spriedzes un parkā paskatījos, kā lēkā resnas, apetetlīgas karpas.. karpas nav nekādi delfīni, tādēļ blīkšķi bija biedējoši. Tāda lūk orientāla nedēļa pagadījās. Šonedēļ gan viss pa vecam – četras sienas un lētās grāmatas ilustrāciju ķēpāšana. Un ausis man ir uzkārušās – aizkrīt un mazliet sāp. Propolisa spirta šķīdums ausu tamponā pagaidām nepalīdz.. eh.

No comments:

Post a Comment