Saturday, June 7, 2014

cat

cat for a book:


red cat is angry cat

Iegrāmatošanai: šodien darbs darbnīcā. Ainārs atstāja mašīnu servisā, jo no tās nāca ārā kaut kādi neregulāri trokšņi, kas autobraucējiem liek iespringt. Nu, man kā riteņbraucējam poh. Esmu stipri vien apreibis. Darbnīcā ar Aināru ierāvām aliņus. šamējais vēlāk pārgāja uz Jāgermeister. Es gan nea. Nu, tā kā mana izklaide ir atkarīga no citu labvēlības, tad kā bija tā bija. Pēc darba darbnīcā, gājām pamazām cauri Čiekurkalna un Teikas alus iedzertuvēm uz Alfas pusi. Tur nonācām diezgan "silti". Atradām vienā no šī labirinta veičiem Aināram maiņas čības. Brīnos, kā mums tas izdevās. Un nopirkām arī kūku viņa sievai (ak šī visur esošā vainas apziņa) un "kartupeli" šim pašam, ko grauzt pa ceļam 40. autobusā. Es vēl uzjautājos pārdevējai, vai viņi ir nokrāsojuši pie kases stāvošajam kaktusam dzeloņus violetus, bet viņa atbildēja, ka strādājot šeit pirmo dienu, tādēļ neko nezinot... traki. Es pavadīju Aināru līdz pieturai, kur sagaidījām 40. autobusu. Pieturā aplūrējām visas seksuālo uzmanību piesaistošās meitenes. manu uzmanību saistīja beibe sarkanā, ar spāres tetovējumu uz labās kājas potītes un tiltiņa pīrsingu ausī. Kamēr mēs gaidījām autobusu, viņa runāja pa telefonu, bet kad autobuss pienāca, tad runāšana mitējās un viņa iekāpa tur pat kur Ainārs. Es aizgāju mājās, pārģērbos izejamajā kreklā un devos atpakaļ uz Alfu iepirkt paiku nākošdienai. Cīsiņi un baltmaize ar atlaidi ir paika nākošdienai. Pie kases bija divas draudzenes, no kurām vienai bija rudi mati un izaicinošs prikids. Es iztēlojos, kā paņemu viņu aiz ausīm un matiem, un seksuāli pašapmierinos izmantojot viņas sulīgo lūpu ietērpto muti.. Tikmēr, kamēr darbojas mana iztēle, rinda ir pavirzījusies un meitenes ir prom. Pa ceļam uz mājām, eju garām mašīnai, pie kuras stāv meitenes vainadziņos (laikam, tādēļ, ka Jāņi tuvu), viņas ierauga cik vecs onka izrāda par viņām interesi un novēršas.. bet es turpinu ceļu mājās, kur ieturēt vakariņās cīsiņus, atceroties veikalā redzēto rudmati ar sarkano ziedu matos..

No comments:

Post a Comment